Reotvaranje Rode Mega
Povodom reotvaranja Rode Mega, United Moment tim organizovao je kompletnu promotivnu kampanju koja je obuhvatila kreiranje vizuala I slogana kampanje kao i ATL aktivnosti koje su pratile projekat, zatim razvoj postavki, produkciju I montažu postavki, BTL aktivnosti za period od dva dana pre, na dan i period posle reopeninga.
Organizovano je 18 različitih aktivacija, učestvovalo 80 promotera na terenu, podršku je pružilo preko 25 dobavljača, a na dan otvaranja bilo je prisutno više od 20 000 ljudi.
Roda je svoje potrošače dočekala u još boljem, lepšem I prijatnijem ambijentu uz raznolik program. Program za decu sadržao je zabavne i edukativne aktivnosti, kao i bogat umetnički program u okviru kojeg su nastupila Kulturno umenička društva i dečji hor „Čarolija. Pored raznih aktivnosti na temu vraćanja u školske klupe, nastupila je I ekipa humorističke serije “Državni posao”.
Povodom reotvaranja Rode, Željko Joksimović i Dejan Petrović i Big Band su ispred ove prodavnice održali koncerte.. Kraj tog muzičkog spektakla i otvaranje preuređene Rode proslavljen je uz veliki vatromet.